Samtalsmall i keynote

Standard

Idag har hälften av mina elever haft sina elevledda utvecklingssamtal. Fast jag har har arbetat med elevledda samtal i 6-7 år så blir man alltid lite nervös innan… Hur det ska gå för min nya klass? Som tur är blir jag alltid lika glad under och efteråt! Det går så bra och de är obeskrivligt duktig. Alltid samma härliga känsla! 🙂

När jag började med elevledda använde vi dagordning och pärm med papper i. Sedan blev det dator och skolportal. De sista två åren har iPaden varit med under samtalet. I år gjorde jag en mall i keynote som barnen har förberett tillsammans med mig och använt sig av under samtalet. Det fungerade strålande!

samtalsmall

2 responses »

Kommentera

