Skolknep

Standard

Regler, regler och åter regler. Det låter ju så tråkigt… Mina ettor och jag funderade tillsammans ut vilka skolknep vi behöver kunna för att skoldagen ska fungera så smidigt som möjligt. Sedan fick varje barn måla en hand och skriva sitt namn i handen. Händerna satte vi runt våra skolknep eftersom vi alla tyckte knepen var bra och vill lära sig dem!

bild 1

Efter att ha läst färdigt ”Tilda med is och sol” funderade vi ut hur vi tyckte att en bra vän skulle vara.

bild 2

2 responses »

    • Hej Camilla!
      Tack, vad roligt att höra. Jag brukar söka efter bilder på google. Vill jag ha en bild på t.ex. en nalle skriver jag ”teddy bear clipart” i sökrutan. Fler träffar om man skriver på engelska! Clipart brukar jag lägga till eftersom jag gillar tecknade bilder.
      /Ida

Kommentera

